Ten wieczór niczym się nie wyróżniał... Lekka bryza zawiewała przez okno, miotając materiałami i wyburzając je z równowagi. Zdawać by się mogło, że był to dzień jak każdy inny, monotonny, powtarzalny... Nagle jednak światło stało się krwiście czerwone, niczym zachód słońca, gdy na morzu została przelana krew. Zaraz po tym, niespełna w mgnieniu oka, ziemia zadrżała, a wraz z nią rozległ się gromki grzmot, ogłuszający wyglądających tego dziwnego zjawiska. Dzieci z Tuzmer od razu ruszyły w poszukiwaniu odpowiedzi, a może tylko okazji do kolejnej zabawy? Lecz od kilku godzin nigdzie ich nie widać... Gdy tylko mieszkańcy zaczęli się zbierać, straże od razu zareagowały i odcięły cały teren. Cóż takiego się wydarzyło w tym portowym mieście? Co to za plotki zaczęły krążyć po karczmach i korsarskich statkach? Odważysz się zbadać tę sprawę?
W celu przeniesienia na podstronę ze szczegółowymi danymi, kliknij grafikę kolosa.
W celu przeniesienia na podstronę ze szczegółowymi danymi, kliknij grafikę herosa.
Tabelkę z opisanymi questami można znaleźć tutaj. Questy wprowadzone już do gry:
Główne (należy wykonać w podanej kolejności):
Poboczne:
Dodatkowa nagroda za wykonanie wszystkich zadań
Gdy wykonamy wszystkie powyższe zadania, możemy udać się do Vendivy w Tuzmer i otrzymać dodatkową nagrodę - mamy do wyboru dwie wersje: