Czas respawnu
- Światy publiczne: 39h - 65h
- Światy prywatne: 13h - 21h 40min
Statystyki
- Atak: 10714 (fizyczny) + 1654 (trucizna)
- Spowolnienie z trucizny: 4.00
- Szybkość ataku: 55.11
- Życie: 1027026
- Pancerz: 2992
- Odporności: 80/80/150/75
- Unik: 93
- Szansa na cios krytyczny: 24.0%
- Moc ciosu krytycznego fizycznego: 3.36
- Niszczenie pancerza: 123
- Szansa na ogłuszenie: 30%
- Dodatkowa szansa na cios krytyczny poniżej 20% życia u broniącego: 90p.p.
- Szansa na blok strzały: 5%
- Szansa na parowanie: 12%
- Odporność na głęboką ranę: 35%
- Odporność na spowolnienie z przedmiotów: 90%
- Redukcja czasu trwania ogłuszenia: 90%
- Redukcja szansy na zajście w trakcie walki bonusów legendarnych Oślepienia i Klątwy: 80%
Specjalne umiejętności
- Silne uderzenie mieczem (15.0%): Czar zadający obrażenia fizyczne losowej linii graczy.
- Tąpniecie (12.8%): Czar zadający obrażenia fizyczne wszystkim graczom.
- Ogłuszenie rękojeścią (14.5%): Atak jednocześnie ogłuszający gracza broniącego na 2 tury.
- Głębokie ukłucie (11.6%): Atak zadający obrażenia fizyczne graczowi broniącemu, nakładający na niego jednocześnie głęboką ranę.
Umiejętności ostateczne
- Ostre powitanie (0%, 50%, 100%): Czar zadający obrażenia fizyczne losowej linii graczy, nakładający jednocześnie na nich głęboką ranę. Rzucany w 1 turze, co 100 tur.
- Egzekucja (0%, 100%): Atak zadający obrażenia fizyczne graczowi broniącemu. Rzucany w 5 turze, co 10 tur.
- Grad zatrutych kul (0%, 33%, 67%, 100%): Czar zadający obrażenia fizyczne wszystkim graczom, jednocześnie nakładając na nich truciznę. Rzucany w 9 turze, co 10 tur.
- Głębokie rany (0%, 50%, 100%): Czar zadający obrażenia fizyczne wszystkim graczom, jednocześnie nakładając na nich głęboką ranę. Rzucany w 13 turze, co 10 tur.
Ostatnia aktualizacja: 13.03.2025, 19:00:52
Budowanie zestawu ekwipunku
Dodaj dowolny przedmiot na stronie do zestawu poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy. Błogosławieństwo stworzyć możesz w kreatorze.