Hydrokora Chimeryczna (kolos 167lvl)

Czeluść Chimerycznej Natury - sala (36,22)

  • Typ: potworek (nieagresywny)
  • Ranga: kolos
  • Atrybuty: brak
  • Tagi: KolosiNowości

Statystyki

  • Atak: 9000 (fizyczny) + 1389 (trucizna)
  • Spowolnienie z trucizny: 3.00
  • Szybkość ataku: 46.42
  • Życie: 110 4204
  • Pancerz: 3213
  • Odporności: 119/29/29/79
  • Unik: 165
  • Szansa na cios krytyczny: 16.0%
  • Moc ciosu krytycznego fizycznego: 2.43
  • Moc ciosu krytycznego magicznego: 2.43
  • Niszczenie pancerza: 168
  • Szansa na ogłuszenie: 30%
  • Odporność na głęboką ranę: 10%
  • Odporność na spowolnienie z przedmiotów: 25%
  • Redukcja czasu trwania ogłuszenia: 80%

Specjalne umiejętności

  • Śmiercionośny wyziew (20.0%): Czar zadający obrażenia od ognia wszystkim graczom.
  • Uderzenie z łba (8.0%): Atak dodatkowo ogłuszający gracza broniącego na 1 turę.
  • Smagnięcie ogonem (14.4%): Atak zadający dodatkowe obrażenia fizyczne graczowi broniącemu, nakładając na niego truciznę.
  • Ogonówka (5.8%): Czar zadający obrażenia fizyczne linii gracza broniącego.

Umiejętności ostateczne

  • Fuego llameante (0%, 50%, 100%): Czar zadający obrażenia od ognia linii gracza broniącego. Rzucany w 1 turze, co 12 tur.
  • Zanurzenie pazurów (0%, 50%, 100%): Atak z przebiciem, zadający dodatkowe obrażenia fizyczne linii gracza broniącego. Rzucany w 3 turze, co 12 tur.
  • Wynaturzenie (0%, 33%, 67%, 100%): Czar zadający obrażenia od ognia losowemu graczowi.. Rzucany w 6 turze, co 18 tur.
  • Agresja trzech głów (0%, 33%, 67%, 100%): Czar zadający trzykrotnie obrażenia fizyczne graczowi broniącemu. Rzucany w 9 turze, co 12 tur.

Ostatnia aktualizacja: 18.11.2024, 19:41:03

Budowanie zestawu ekwipunku

Dodaj dowolny przedmiot na stronie do zestawu poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy. Błogosławieństwo stworzyć możesz w kreatorze.