Hydrokora Chimeryczna (kolos 144lvl)

Czeluść Chimerycznej Natury - sala (36,22)

  • Typ: potworek (nieagresywny)
  • Ranga: kolos
  • Atrybuty: brak
  • Tagi: Kolosi

Statystyki

  • Profesja: Wojownik
  • Atak: 7159 (fizyczny) + 1105 (trucizna)
  • Spowolnienie z trucizny: 2.0
  • Pancerz: 2841
  • Odporności: 30/30/30/200
  • Życie: ~689.4k
  • Szansa na cios krytyczny: 14%
  • Moc ciosu krytycznego fizycznego: 2.38
  • Unik: 145
  • Szybkość ataku: 39.76
  • Niszczenie pancerza: 115
  • Szansa na ogłuszenie: 30%
  • Odporność na spowolnienie z przedmiotów: 0%
  • Redukcja czasu trwania ogłuszenia: 90%

Specjalne umiejętności:

  • Smagnięcie ogonem (25%) - Atak nakładający jednocześnie truciznę na gracza.
  • Pieśni trzech łbów (7.5%) - Czar ogłuszający wszystkich graczy na 1 turę.
  • Ogonówka (10.1%) - Czar zadający obrażenia fizyczne linii gracza broniącego.

Umiejętności ostateczne:

  • Śmiercionośny wyziew (0%, 33%, 67%, 100%) - Czar zadający obrażenia fizyczne wszystkim graczom, nakładając na nich truciznę. Rzucany w 1 turze, co 10 tur.
  • Fuego llameante (0%, 50%, 100%) - Czar zadający obrażenia od ognia losowej linii graczy. Rzucany w 6 turze, co 10 tur.
  • Wynaturzenie (0%, 33%, 67%, 100%) - Atak z dodatkowymi obrażeniami od ognia, błyskawic i zimna. Rzucany w 12 turze, co 10 tur.

Ostatnia aktualizacja: 2.03.2023, 16:30:05

Budowanie zestawu ekwipunku

Dodaj dowolny przedmiot na stronie do zestawu poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy. Błogosławieństwo stworzyć możesz w kreatorze.