<--- Questy

Szara intryga. (162 lvl)


Informacje:


Solucja:

  1. Zadanie zaczynamy u Dowódcy Bejkadusa.
  2. Idziemy do tej Wyrwy co w poprzedzającym zadaniu.
  3. W środku rozmawiamy z Itriosem. Jeżeli mamy na sobie jakieś błogosławieństwo, niestety trzeba je zdjąć.
  4. Wychodzimy przez Wyjście z jaskini. Na tym etapie zadania nie można się teleportować.
  5. Wchodzimy do Nawiedzonych Komnat i mamy nadzieję, że nikt z 300 poziomem nie zabije nas na wejściu. Idziemy w górę aż trafimy do Komnaty Czarnej Perły. Podchodzimy tam do Leża Czarnej Perły Życia.
  6. Trafiamy na mapę questową. Po dialogu automatycznym wchodzimy do Nawiedzone Komnaty - Sala Królewska.
  7. Dialog automatyczny.
  8. Podchodzimy do Lusgrathera Królowej Pramatki i podsłuchujemy rozmowę.
  9. Wychodzimy do Nawiedzone Komnaty - Siedziba Rady Orków, kolejny dialog automatyczny.
  10. Podchodzimy do Fursharaga Pożeracza Umysłów. Po rozmowie z nim trafiamy z powrotem na Kurhany.
  11. Wracamy do Itriosa.
  12. A teraz do Dowódcy Bejkadusa.
  13. Znów prosimy Wiedźmę Amrę o pomoc.
  14. Jeszcze raz idziemy do Dowódcy Bejkadusa.
  15. Idziemy do Wyrwy.
  16. Dialog automatyczny - Pradawny ork wojownik.
  17. Rozmawiamy z Nepronem, a następnie z Magiem Reinem.
  18. Trafiamy do murów, dialog automatyczny.
  19. Gadamy z Nepronem.
  20. Rozmawiamy z Dowódcą Bejkadusem i kończymy zadanie.

Nagroda:

  • exp: 3 793 198
  • złoto: 100k

Kontynuacja zadania: Podróż w nieznane.


Autor solucji:

Priw8