<--- Questy

Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb. (70 lvl)


Solucja:

  1. Zadanie zaczynamy przy Biuletynie w Thuzal.
  2. Idziemy do Pani Żubr w pobliskiej Karczime pod Chimerą. Ciężko się z nią porozumieć. Powodzenia!
  3. Rozmawiamy z Netheralenem.
  4. Czas na kolejną ciężką rozmowę z Panią Żubr.
  5. Idziemy do Klythe, w rozmowie pytamy o katakumby.
  6. Rozmawiamy z Mistrzem Sarciusem w Gildii Wynalazców.
  7. Teraz do Galileo w pomieszczeiu wyżej.
  8. Idziemy do Profesora Wintropa na tej samej mapie i pytamy o katakumby.
  9. Gadamy Tii Rumore w pomieszczeniu po lewej stronie. Ostatni dialog zaczyna questa dziennego, jak sie go nie chce to wybieramy przedostatni.
  10. Idziemy do Piekarki Laurynki w Podgrodzie Nithal. Dowiadujemy się, ze babeczki pożera jej jakiś bachor.
  11. Rozmawiamy z Chłopczykiem Siunkiem. Pacyfikujemy chłopca.
  12. Wracamy do Piekarki Laurynki.
  13. Czekamy chwilę i rozmawiamy z Laurynką. Ponownie. Dostajemy Babkę Laurynki.
  14. Wracamy do Tii Rumore. Nie zaczynamy questa dziennego ostatnim dialogiem tylko dajemy jej babkę.
  15. Czekamy na zagrzybienie babki i gadamy z Tii Rumore jeszcze raz. Mamy Ciasto grzybowe.
  16. Teraz do Pliniusza. Ma on dla nas matematyczne zagadki! Część z nich poniżej, którejś może brakować:
    • W stawku pływało 8 ryb, niestety 2 ryby złapał wędkarz, a tydzień później 3 ryby utonęły. Ile ryb zostało w stawku?
      6 (podchwytliwe pytanie).
    • 6+6-(2-1)+4+2*0:
      15
    • Z 10 sikorek 8 odleciało do ciepłych krajów. Ile ptaków zostało na zimę?
      2 nie działa. Rozkminienie co jest poprawne jest zadaniem dla czytelnika.
    • Na łące było 12 królików, 8 z nich uciekło. Zostały tylko 4, nadszedł myśliwy i zabił dwa z nich. Ile królików zostało?
      2
    • Drużyny wilków i niedźwiedzi grały w koszykówkę. Niedźwiedzie do przerwy prowadziły 23:21. W drugiej kwarcie był już remis i utrzymywał się do ostatniej akcji, gdzie wystąpił faul. Przy wyniku 40:40 Niedźwiedź rzucał jeden osobisty. Iloma punktami drużyna niedźwiedzi wygrała?
      1
  17. Po rozwiązaniu zagadek, zagadujemy z Lagrimem w Gildii Teologów.
  18. Podchodzimy do Dzbanów (24,10) wyżej i zaglądamy do środka.
  19. Z tym, co zostało z planów uniwersytetu, wracamy do Pliniusza.
  20. Wchodzimy do Dom Buddenbrooków. Dialog automatyczny.
  21. Schodami do góry.
  22. Rozmawiamy z Dieterem Buddenbrookiem.
  23. Podchodzimy do Klatki.
  24. Z otrzymanym wytrychem schodzimy na dół do Domu Buddenbrooków.
  25. Rozmawiamy z Drendą (dwukrotnie). Jak się na nas obrazi to trzeba będzie czekać.
  26. Podchodzimy do Pieca obok i wpisujemy hasło: DHHK.
  27. Wchodzimy do Katakumb Rozkoszy.
  28. Rozmawiamy z Guariną.
  29. Czekamy aż wróci i gadamy z Guariną ponownie.
  30. Idziemy do Szafki (6,13) i grozimy oprychowi obok.
  31. Trafiamy na mapę questową i zabijamy Burga Wstydliwego.
  32. Opuszczamy pomieszczenie i idziemy do Klythe.
  33. Idziemy do Netheralena i kończymy zadanie.

Nagroda:

  • exp: 519 141
  • złoto: 350k
  • PH: 500

Autor solucji:

Priw8