Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb. (70 lvl)
Solucja:
- Zadanie zaczynamy przy Biuletynie w Thuzal.
- Idziemy do Pani Żubr w pobliskiej Karczime pod Chimerą. Ciężko się z nią porozumieć. Powodzenia!
- Rozmawiamy z Netheralenem.
- Czas na kolejną ciężką rozmowę z Panią Żubr.
- Idziemy do Klythe, w rozmowie pytamy o katakumby.
- Rozmawiamy z Mistrzem Sarciusem w Gildii Wynalazców.
- Teraz do Galileo w pomieszczeiu wyżej.
- Idziemy do Profesora Wintropa na tej samej mapie i pytamy o katakumby.
- Gadamy Tii Rumore w pomieszczeniu po lewej stronie. Ostatni dialog zaczyna questa dziennego, jak sie go nie chce to wybieramy przedostatni.
- Idziemy do Piekarki Laurynki w Podgrodzie Nithal. Dowiadujemy się, ze babeczki pożera jej jakiś bachor.
- Rozmawiamy z Chłopczykiem Siunkiem. Pacyfikujemy chłopca.
- Wracamy do Piekarki Laurynki.
- Czekamy chwilę i rozmawiamy z Laurynką. Ponownie. Dostajemy
Babkę Laurynki.
- Wracamy do Tii Rumore. Nie zaczynamy questa dziennego ostatnim dialogiem tylko dajemy jej babkę.
- Czekamy na zagrzybienie babki i gadamy z Tii Rumore jeszcze raz. Mamy
Ciasto grzybowe.
- Teraz do Pliniusza. Ma on dla nas matematyczne zagadki! Część z nich poniżej, którejś może brakować:
- W stawku pływało 8 ryb, niestety 2 ryby złapał wędkarz, a tydzień później 3 ryby utonęły. Ile ryb zostało w stawku?
6 (podchwytliwe pytanie).
- 6+6-(2-1)+4+2*0:
15
- Z 10 sikorek 8 odleciało do ciepłych krajów. Ile ptaków zostało na zimę?
2 nie działa. Rozkminienie co jest poprawne jest zadaniem dla czytelnika.
- Na łące było 12 królików, 8 z nich uciekło. Zostały tylko 4, nadszedł myśliwy i zabił dwa z nich. Ile królików zostało?
2
- Drużyny wilków i niedźwiedzi grały w koszykówkę. Niedźwiedzie do przerwy prowadziły 23:21. W drugiej kwarcie był już remis i utrzymywał się do ostatniej akcji, gdzie wystąpił faul. Przy wyniku 40:40 Niedźwiedź rzucał jeden osobisty. Iloma punktami drużyna niedźwiedzi wygrała?
1
- Po rozwiązaniu zagadek, zagadujemy z Lagrimem w Gildii Teologów.
- Podchodzimy do Dzbanów (24,10) wyżej i zaglądamy do środka.
- Z tym, co zostało z
planów uniwersytetu, wracamy do Pliniusza.
- Wchodzimy do Dom Buddenbrooków. Dialog automatyczny.
- Schodami do góry.
- Rozmawiamy z Dieterem Buddenbrookiem.
- Podchodzimy do Klatki.
- Z otrzymanym wytrychem schodzimy na dół do Domu Buddenbrooków.
- Rozmawiamy z Drendą (dwukrotnie). Jak się na nas obrazi to trzeba będzie czekać.
- Podchodzimy do Pieca obok i wpisujemy hasło: DHHK.
- Wchodzimy do Katakumb Rozkoszy.
- Rozmawiamy z Guariną.
- Czekamy aż wróci i gadamy z Guariną ponownie.
- Idziemy do Szafki (6,13) i grozimy oprychowi obok.
- Trafiamy na mapę questową i zabijamy Burga Wstydliwego.
- Opuszczamy pomieszczenie i idziemy do Klythe.
- Idziemy do Netheralena i kończymy zadanie.
Nagroda:
- exp: 519 141
- złoto: 350k
- PH: 500
-
Autor solucji:
Priw8