MargoWorld
Świat
Mapa świata
Lista map
Itemy
Wyszukiwarka
Potworki
Szukaj
Expowiska
Elity
Elity II
Herosi
Tytani
Kolosi
NPC
Szukaj
Sklepy
Bartery
Poradniki
Halloween 2024
Questy
Archiwum
Inne
Narzędzia
Umiejętności
Dodatki
Tagi
<---
Questy - wakacje 2023
Zagubiony na Ahiko: Niewinność w zagrożeniu (25 lvl)
Informacje:
wymaga ukończenia zadania
Wyspa Ahiko: Geneza Plaży Rozbitków
.
Solucja:
Zadanie rozpoczynamy u
Morrisa
.
Zostajemy przeniesieni na mapę
Wyspa Ahiko - plaża
, rozmawiamy z
Morrisem
.
Rozmawiamy z
Churro
.
Podchodzimy do
Wardena
.
Rozmawiamy z
Maruną
- przenosi nas na mapę
Wyspa Ahiko - plaża
.
Podchodzimy do
Leżaka
, a następnie rozmawiamy z
Żoną urzędnika
.
Rozmawiamy ze
Strażnikiem
.
Zostajemy przeniesieni do
Więzienia w Tuzmer
- automatyczny dialog po poruszeniu się - ponownie przenosi nas na mapę
Wyspa Ahiko - plaża
.
Rozmawiamy z
Maruną
.
Podchodzimy do
Kunara
.
Podbiegamy do
Lasii
- przenosi nas na mapę
Tuzmer - okolice areny
, po poruszeniu się mamy do czynienia z automatycznym dialogiem.
Biegniemy do
Farb
, a następnie do
Ściany
.
Rozmawiamy ze
Strażnikiem
.
Przenosi nas do
Więzienia w Tuzmer
- automatyczny dialog po poruszeniu się. - ponownie przenosi nas na mapę
Wyspa Ahiko - plaża
.
Podbiegamy do
Lasii
.
Podbiegamy do
Stilwella
.
Przenosi nas na mapę
Willa rodziny Blossom
- automatyczny dialog po poruszeniu się.
Przenosi nas do
Więzienia w Tuzmer
- automatyczny dialog po poruszeniu się - przenosi nas na mapę
Wyspa Ahiko - plaża
.
Podbiegamy do
Stilwella
.
Rozmawiamy z
Buttsem
.
Podbiegamy do
Morrisa
- przenosi nas do
Tawerny pod Beczką Śledzi
- automatyczny dialog po poruszeniu się.
Rozmawiamy z
Ławką
.
Rozmawiamy ze
Strażnikiem
.
Przenosi nas do
Więzienia w Tuzmer
- automatyczny dialog po poruszeniu się - przenosi nas na mapę
Wyspa Ahiko - plaża
.
Podbiegamy do
Morrisa
- przenosi nas na mapę
Wyspa Ahiko
..
Rozmawiamy z
Morrisem
.
Idziemy do
Elamory
, a następnie do
Churro
.
Biegniemy do
Barmana Winskicza
.
Wracamy do
Morrisa
i kończymy zadanie.
Nagroda:
exp:
w zależności od wyboru
Autor solucji:
Vigellal