Zagubiony na Ahiko: Niewinność w zagrożeniu (25 lvl)


Informacje:


Solucja:

  1. Zadanie rozpoczynamy u Morrisa.
  2. Zostajemy przeniesieni na mapę Wyspa Ahiko - plaża, rozmawiamy z Morrisem.
  3. Rozmawiamy z Churro.
  4. Podchodzimy do Wardena.
  5. Rozmawiamy z Maruną - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża.
  6. Podchodzimy do Leżaka, a następnie rozmawiamy z Żoną urzędnika.
  7. Rozmawiamy ze Strażnikiem.
  8. Zostajemy przeniesieni do Więzienia w Tuzmer - automatyczny dialog po poruszeniu się - ponownie przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża.
  9. Rozmawiamy z Maruną.
  10. Podchodzimy do Kunara.
  11. Podbiegamy do Lasii - przenosi nas na mapę Tuzmer - okolice areny, po poruszeniu się mamy do czynienia z automatycznym dialogiem.
  12. Biegniemy do Farb, a następnie do Ściany.
  13. Rozmawiamy ze Strażnikiem.
  14. Przenosi nas do Więzienia w Tuzmer - automatyczny dialog po poruszeniu się. - ponownie przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża.
  15. Podbiegamy do Lasii.
  16. Podbiegamy do Stilwella.
  17. Przenosi nas na mapę Willa rodziny Blossom - automatyczny dialog po poruszeniu się.
  18. Przenosi nas do Więzienia w Tuzmer - automatyczny dialog po poruszeniu się - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża.
  19. Podbiegamy do Stilwella.
  20. Rozmawiamy z Buttsem.
  21. Podbiegamy do Morrisa - przenosi nas do Tawerny pod Beczką Śledzi - automatyczny dialog po poruszeniu się.
  22. Rozmawiamy z Ławką.
  23. Rozmawiamy ze Strażnikiem.
  24. Przenosi nas do Więzienia w Tuzmer - automatyczny dialog po poruszeniu się - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża.
  25. Podbiegamy do Morrisa - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko..
  26. Rozmawiamy z Morrisem.
  27. Idziemy do Elamory, a następnie do Churro.
  28. Biegniemy do Barmana Winskicza.
  29. Wracamy do Morrisa i kończymy zadanie.

Nagroda:

  • exp: w zależności od wyboru

Autor solucji:

Vigellal