Sztuka pieczenia chleba (25 lvl)
Solucja:
- Zadanie rozpoczynamy u Burmistrza Cedrika.
- Idziemy do Myślibenka w sprawie chleba.
- Dowiadujemy się, że skradziono mąkę - idziemy do Jacka w piekarni dowiedzieć się, gdzie była trzymana.
- Podchodzimy do Składzik wyżej na tej samej mapie.
- Podążamy za Śladami mąki na mapie Łany Zboża - (19,30) a następnie (52,47).
- Pytamy Helmerka czy coś widział.
- Kupujemy
Andruty u Halgrimura w oberży obok, a następnie wracamy do Helmerka.
- Idziemy do Torneg i gadamy ze Śladem (20,45).
- Pytamy o ślady Antoniego obok.
- Przenosi nas na mapę Dom Antoniego - parter, rozmawiamy z Antonim.
- Idziemy mapkę niżej do Stare Ruiny do Grambera.
- Wracamy do Antoniego.
- Okazuje się, że winny jest Piekarczyk Jacek u którego byliśmy wcześniej. Wracamy do niego.
- Idziemy do Myślibenka.
- Teraz po przepis
do Trenii, którą znajdziemy na mapie Młyn.
- Wracamy do Myślibenka.
- Dostajemy zadanie upieczenia chleba, idziemy do Jacka - otrzymujemy składniki
.
- Teraz pieczemy chleb - uwaga, żeby się nie pomylić - idziemy do stołu:
- Kładziemy pustą miseczkę.
- Wkładam najpierw kostkę drożdży i zalewam je wodą, dodaję łyżkę mąki i łyżeczkę cukru, a następnie mieszam składniki.
- Idziemy po resztę składników na mapę Piekarnia p.1, gadamy z Suszonym czosnkiem a następnie z Regałem.
- Wracamy do stołu - Najpierw odsuwam miskę z drożdżami. Następnie siekam dwa ząbki czosnku i dodaję do nich łyżeczkę soli oraz mąkę. Wszystkie składniki mieszam.
- Wracamy na piętro do Regału po kolejny składnik.
- Znowu stół - Łącze masy z obu misek, po czym dodaję łyżkę oleju i mieszam całość.
- Podchodzimy do Jacka po czym wracamy do stołu.
- Ugniatamy ciasto - Pięć minut będzie w sam raz. Czekamy około minutę aż minie 5 minut.
- Ciasto potrzebuje godziny żeby wyrosnąć - czekamy kolejną minutę.
- Dostajemy
Surowe ciasto, z którym idziemy do Piec - Czterdzieści pięć minut będzie idealne!
- Czekamy minutę aż minie 45 minut i wyciągamy chleb.
- Chleb jest upieczony, zostaje go udekorować - rozmawiamy z Jackiem i wybieramy wzorek, który chcemy i kończymy zadanie.
Nagroda:
- exp: w zależności od wyboru
-
(do wyboru inne wzorki)
Autor solucji:
Priw8