<--- Questy

Krok przed Ametystowym Bractwem. (125 lvl)


Informacje:


Solucja:

  1. Zadanie zaczynamy u Torkina.
  2. Idziemy przejściem na północy Ostoi do Las Milczących Cieni, gdzie wchodzimy do Jaskini demona.
  3. Rozmawiamy z Graliemem i dostajemy Odzienie łowcy dusz.
  4. Udajemy się na Wyspa Magradit (zabierze nas tam Kapitan z Portu Tuzmer) gdzie zabijamy:
    • Feniks (0/25)
      Opcjonalnie, gdy będziemy przechodzić przez Tuzmer warto kupić od Keftii Rubin. Jest potrzebny później w zadaniu.
  5. Idziemy do Krassa w Mythar. Po drodze warto zebrać Żurawinę na Złowrogich Bagnach, bo potrzebna jest później.
  6. Musimy zebrać:
    • Piasek pustyni (0/1) - znajdziemy na mapie [map-error:1613].
      Z piasekiem wracamy do Krassa.
  7. Czekamy minutę i rozmawiamy z Krassem.
  8. Idziemy po informacje o duszach zwierząt do Znachora Ezaha.
  9. Idziemy do Eder i zakładamy Odzienie łowcy dusz.
  10. Kradniemy duszę Bezdomnego pieska. Jeżeli nie uda się za pierwszym razem, czekamy chwilkę i próbujemy ponownie.
  11. Następnie potrzebujemy trzech dusz Bezdomnych kotków. W Eder są takie trzy, więc bierzemy od każdego z nich (w dowolnej kolejności). Jeżeli któryś nam nie da, to po minutce próbujemy ponownie.
  12. Idziemy Kirka na mapie Zajazd pod Zielonym Jednorożcem.
  13. Musimy zebrać:
  14. Po minutce rozmawiamy z Kirkiem ponownie i dostajemy Pieczoną dziczyznę.
  15. Wracamy do Graliema z duszami i obiadkiem.
  16. Idziemy do domku i gadamy z Torkinem.
  17. Idziemy Kapliczki tą samą drogą co w poprzednim queście (gęste krzaki na górze Ostoi a potem łódką).
  18. Musimy zebrać:
    • Rubin (0/1) - sprzeda go Keftia.
      Wracamy z nim do Kapliczki.
  19. Czekamy minutkę i gadamy z Kapliczką ponownie. Dostajemy Wróżkowy pierścień.
  20. Wracamy do Torkina.
  21. Idziemy do Las Milczących Cieni (przejściem bardziej w prawo, nie tym co ostatnio).
  22. Idziemy do Nieumarłego strażnika. Po drodze trzeba przejść przez Przewrócone drzewa (35,11). Ubieramy pierścień, który dostaliśmy!
  23. Zabijamy:
    • Nieumarły Strażnik (0/1)
  24. Gadamy z Przejściem po lewej (na drzewie obok) a następnie z Kolumną (34,3). Trafiamy na Ukryte przejście i schodzimy do Ukryty labirynt.
  25. Musimy dostać się do Posągów na drugim końcu mapy. W tym celu musimy przedostać się przez Zasypane przejścia, z których każde da nam losową zagadkę (odpowiedzi pod solucją, bo jest ich dużo).
  26. Rozmawiamy z Posągiem Piekielnego Arcymaga (lub jakimkolwiek innym, chyba nie ma to znaczenia). Trzeba mieć ubraną Włócznię strażnika! Nawet jeżeli wszystko zrobimy dobrze to losowo można zginąć - próbujemy wtedy ponownie.
    Miłej zabawy!
  27. Otwieramy Zamknięte drzwi (12,2).
  28. Trafiamy do Sekretna sala, gdzie gadamy z Magiczną aurą. Dostajemy Krużę żywotności.
  29. Wracamy do Torkina.
  30. Znowu idziemy do Kapliczki, ta sama droga co wcześniej.
  31. Idziemy porozmawiać ponownie z Graliemem. Dostajemy informację o przedmiotach w pobliskim bagnie.
  32. Idziemy do Bagna i wyławiamy przedmiot.
  33. Wracamy do Torkina.
  34. Gdzie idziemy teraz zależy od tego, jaki przedmiot złowiliśmy:
  • Zabłocony hełm, Zabłocona zbroja, Zabłocone rękawice, Zabłocone buty:
    • Pomocnik Kowala - kuźnia w Porcie Tuzmer.
  • Zabłocony pierścień, Zabłocony naszyjnik:
    • Krynia w domku w Nithal.
  1. Czekamy minutę i rozmawiamy ponownie. Kończymy zadanie.

Nagroda:

  • exp: 2 432 846
  • PH: 30
  • Losowo jeden z przedmiotów:

Odpowiedzi na zagadki:

  • Jakimi komplementami zdobędziesz przychylność satyrów?
    • Komplementując ich odwagę.
  • Jakie istoty pomagały chronić dom Torkina w noc przesilenia?
    • Wróżki.
  • Jak nazywa się tajemniczy rezerwat, w którym żyją wróżki i inne niezwykłe stworzenia?
    • Ostoja Marzeń.
  • Wypicie eliksiru od Lany powoduje, że widzisz prawdziwą naturę istot zamieszkujących rezerwat. Co zamiast wróżek widzi osoba, która nie wypiła naparu?
    • Motyle.
  • Ile węzłów na sznurze pieczętowało moc wiedźmy?
  • Jakie stworzenia zamieszkują jezioro w pobliżu rezerwatu?
    • Nimfy.
  • Jak nazywa się występująca w rezerwacie roślina, która po użyciu zamienia się w błogosławieństwo?
    • Włokietnika trupia.
  • Na którą z wysp musiałeś się udać, aby odebrać przesyłkę od Torkina?
    • Nibywyspę.
  • Jaką część ciała liże sobie troll, który posiada kulę jasnowidzenia?
    • Oko.
  • Którzy z mieszkańców rezerwatu uwielbiają grę w tenisa?
    • Satyrowie.
  • W którą ze znanych w krainie postaci przebrał się demon, który został wpuszczony do domu w noc przesilenia?
    • Thinkera.
  • Jak nazywa się tajemnicze bractwo, które chce przejąć wszystkie artefakty?
    • Ametystowe Bractwo.
  • Podaj imiona satyrów występujących w rezerwacie.
    • Dorian i Nortel.
  • Jak nazywa się miejsce, gdzie możesz rozmawiać z królową wróżek?
    • Kapliczka.
  • Jaką nazwę nosi szczególna noc, w czasie której zacierają się magiczne i ludzkie bariery?
    • Noc przesilenia.
  • Ile wróżek zaoferowało pomoc w noc przesilenia?
  • Zamknięta księga mówi o wypiciu...
    • Eliksiru.
  • Jakie rośliny były potrzebne do stworzenia magicznego eliksiru, który pozwolił ci zobaczyć prawdziwą naturę mieszkańców rezerwatu?
    • Czułkotrącacz objawisty i czarna lilia.
  • Jak nazywa się wiedźma współpracująca z bractwem, które chce przejąć artefakty?
    • Mariel.
  • Jak nazywa się lokacja, z której możesz przejść do rezerwatu?
    • Nizina Wieśniaków.
  • W jakie stworzenia zamienią się wróżki, jeśli zostaną na noc w zamkniętym pomieszczeniu?
    • Diabliki.
  • Jak nazywa się troll, który posiada kulę jasnowidzenia?
    • Nargim.
  • Jakimi komplementami zdobędziesz przychylność wróżek?
    • Komplementując ich urodę.

Autor solucji:

Priw8