Wyspa Ahiko: Zderzenie cywilizacji (25 lvl)
Solucja:
- Zadanie rozpoczynamy u Mech-heha.
- Zostajemy przeniesieni na mapę Miasto Małp - ołtarz - automatyczny dialog po poruszeniu się.
- Rozmawiamy z Ołtarzem, a następnie z Mech-hehem.
- Podbiegamy do Konga.
- Przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - krater, gdzie zabijamy Dziwotwory.
- - Dziwotwór (0/5).
- Rozmawiamy z Szaloną Ikurez, a następnie ponownie rozmawiamy z Kongiem.
- Zostajemy przeniesieni na mapę Wyspa Ahiko - klif, gdzie rozmawiamy z Rozważną Ekuro i odpowiadamy na jej pytania.
- Jaka jest następna liczba w ciągu?
3, 6, 11, 22, 27, 54, ?
- Na ile różnych sposobów można ułożyć 4 książki na półce?
- W szklanej kuli znajdują się piłeczki w kolorze czarnym, zielonym i żółtym. Trzy z tych wszystkich piłeczek nie są czarne, cztery nie są zielone, a pięć nie jest żółtych. Ile piłeczek znajduje się w szklanej kuli?
- Ponownie rozmawiamy z Kongiem - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - las, gdzie rozmawiamy z Matroną Karuti.
- Teraz, drogi towarzyszu, zdradź mi, jaką drogę ty obrałbyś w tej historii. Odpowiedź ta pokaże, czy w twoim sercu tkwi mądrość godna podziwu Kongów.
- Widziałbym w ptaku możliwość ratowania życia, a także znalezienia prawdziwej radości w pomaganiu innym istotom. Postarałbym się przywrócić ptakowi zdrowie i wolność.
- Teraz zastanów się i powiedz mi, jaką ścieżkę wybrałbyś. Wartości, jakie przyjmiesz w tej historii, wskażą, czy w twoim sercu można odnaleźć dobroć.
- Wybrałbym ścieżkę prowadzącą do wioski i pomógłbym potrzebującej rodzinie. Skarby mogą okazać się złudnym szczęściem, a pomoc innym napawałaby mnie radością...
- Przemyśl swoje wartości i podziel się ze mną drogą, którą byś wybrał. Czy twoje serce skieruje cię ku dobru i empatii?
- Zdecydowałbym się uratować starca. Choć może to spowolnić realizację mojego celu - to nie mogę przejść obojętnie obok cierpienia drugiego człowieka. Moje wartości nakazują mi pomagać innym, nawet jeśli oznacza to większe ryzyko.
- Rozmawiamy z Kongiem.
- Biegniemy do Malcolma - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża, automatyczny dialog po poruszeniu się.
- Biegniemy do Wacusia.
- Biegniemy do Opiekunki Viviany Relbaun.
- Rozmawiamy z Łóżkiem - Sierociniec p.1 (11, 7).
- Biegniemy do Gabrysi.
- Biegniemy do Urzędnika Jurasza, a następnie do Straży Portowej - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - nabrzeże.
- Rozmawiamy z Dowódcą Straży.
- Przenosi nas na mapę Tuzmer - centrum, gdzie mamy do czynienia z dialogiem automatycznym po poruszeniu się.
- Podbiegamy do Mera Losso Minewita.
- Rozmawiamy z Dowódcą Straży i kończymy zadanie.
Nagroda:
- exp: w zależności od wyboru
-
Autor solucji:
Vigellal