Wyspa Ahiko: Zderzenie cywilizacji (25 lvl)


Solucja:

  1. Zadanie rozpoczynamy u Mech-heha.
  2. Zostajemy przeniesieni na mapę Miasto Małp - ołtarz - automatyczny dialog po poruszeniu się.
  3. Rozmawiamy z Ołtarzem, a następnie z Mech-hehem.
  4. Podbiegamy do Konga.
  5. Przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - krater, gdzie zabijamy Dziwotwory.
    • - Dziwotwór (0/5).
  6. Rozmawiamy z Szaloną Ikurez, a następnie ponownie rozmawiamy z Kongiem.
  7. Zostajemy przeniesieni na mapę Wyspa Ahiko - klif, gdzie rozmawiamy z Rozważną Ekuro i odpowiadamy na jej pytania.
  • Jaka jest następna liczba w ciągu? 3, 6, 11, 22, 27, 54, ?
    • 59
  • Na ile różnych sposobów można ułożyć 4 książki na półce?
    • 24
  • W szklanej kuli znajdują się piłeczki w kolorze czarnym, zielonym i żółtym. Trzy z tych wszystkich piłeczek nie są czarne, cztery nie są zielone, a pięć nie jest żółtych. Ile piłeczek znajduje się w szklanej kuli?
    • 6
  1. Ponownie rozmawiamy z Kongiem - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - las, gdzie rozmawiamy z Matroną Karuti.
  • Teraz, drogi towarzyszu, zdradź mi, jaką drogę ty obrałbyś w tej historii. Odpowiedź ta pokaże, czy w twoim sercu tkwi mądrość godna podziwu Kongów.
    • Widziałbym w ptaku możliwość ratowania życia, a także znalezienia prawdziwej radości w pomaganiu innym istotom. Postarałbym się przywrócić ptakowi zdrowie i wolność.
  • Teraz zastanów się i powiedz mi, jaką ścieżkę wybrałbyś. Wartości, jakie przyjmiesz w tej historii, wskażą, czy w twoim sercu można odnaleźć dobroć.
    • Wybrałbym ścieżkę prowadzącą do wioski i pomógłbym potrzebującej rodzinie. Skarby mogą okazać się złudnym szczęściem, a pomoc innym napawałaby mnie radością...
  • Przemyśl swoje wartości i podziel się ze mną drogą, którą byś wybrał. Czy twoje serce skieruje cię ku dobru i empatii?
    • Zdecydowałbym się uratować starca. Choć może to spowolnić realizację mojego celu - to nie mogę przejść obojętnie obok cierpienia drugiego człowieka. Moje wartości nakazują mi pomagać innym, nawet jeśli oznacza to większe ryzyko.
  1. Rozmawiamy z Kongiem.
  2. Biegniemy do Malcolma - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - plaża, automatyczny dialog po poruszeniu się.
  3. Biegniemy do Wacusia.
  4. Biegniemy do Opiekunki Viviany Relbaun.
  5. Rozmawiamy z Łóżkiem - Sierociniec p.1 (11, 7).
  6. Biegniemy do Gabrysi.
  7. Biegniemy do Urzędnika Jurasza, a następnie do Straży Portowej - przenosi nas na mapę Wyspa Ahiko - nabrzeże.
  8. Rozmawiamy z Dowódcą Straży.
  9. Przenosi nas na mapę Tuzmer - centrum, gdzie mamy do czynienia z dialogiem automatycznym po poruszeniu się.
  10. Podbiegamy do Mera Losso Minewita.
  11. Rozmawiamy z Dowódcą Straży i kończymy zadanie.

Nagroda:

  • exp: w zależności od wyboru

Autor solucji:

Vigellal