W powietrzu rozlega się nieznany dźwięk... Wszech słychać syczenie, trzeszczenie, warczenie, jakby stado potworów powstało z grobów i zmierzało do miasta... Ludzie w strachu i trwodze chowają się w zaciszu swoich domów, nie wiedząc, co ta ciemna noc przyniesie. Ci odważniejsi zaś przebrali się za maszkary i wyszli obcować z grozą... Lecz jakież ich było zdziwienie, gdy nagle dźwięki nasiliły się, a ciemność rozświetliła struga światła, jakby niebo się rozwarło. Nawet im brakło odwagi, by temu sprostać… Gdy pędzili w bezpieczne miejsce, wtem rozbrzmiał donośny głos… “Zapraszamy na wyborne przyjęcie pośród chmur!”. Wówczas dopiero zrozumieli, że to nie strachy, a ludzka ambicja twórczości ściągnęła im sen z powiek! Wszak w centrum miasta wylądował… Sterowiec!
Aby stawić czoło elicie III, należy udać się na mapę SP Margonem - luki bagażowe (od wejścia idziemy mapę w lewo, potem schodami na sam dół a następnie w prawo) i wejść w interakcję ze składzikiem bagażowym . Można walczyć z nią raz dziennie na postać, ale klucze oferują dodatkowe bicia (jeden kluczyk umożliwia jedną walkę).
W celu przeniesienia na podstronę ze szczegółowymi danymi, kliknij grafikę herosa.
Tabelkę z opisanymi questami można znaleźć tutaj.
Ważna informacja - w opisach questów przez pojęcie "nasz pokój", "pokój gracza" i tym podobne, rozumie się pokój drugiej klasy do którego wejście znajdziemy na mapie SP Margonem - klatka schodowa p.1 (13,7).
Oprócz tego, przed każdym zadaniem dodana została informacja o przybliżonym czasie potrzebnym do jego wykonania w najlepszym wypadku. Przybliżenie to zakłada wcześniejszą znajomość questa oraz korzystanie z quest trackingu (strzałki), żeby szybko wiedzieć gdzie iść dalej (NI - funkcjonalność wbudowana, SI - dodatek).
Aby sprawdzić które questy zostały już na aktualnej postaci ukończone, należy udać się do Ogłoszeń na mapie SP Margonem - sala bankietowa:
Questy wprowadzone już do gry:
Główne (należy wykonać w podanej kolejności):
Poboczne:
Ukryte miniquesty:
Dzienne:
Po wykonaniu wszystkich głównych i pobocznych zadań, możemy udać się do Pani Kapitan na mostku w celu odbioru dodatkowej nagrody: